Natychmiast po wystąpieniu błędu eksperci Socomec będą mogli udzielić pomocy po otrzymaniu wniosku i – wspólnie z użytkownikiem końcowym – przeprowadzą diagnostykę i analizę głównej przyczyny oraz szybko przywrócą funkcjonowanie sytemu. Ekspert zdalnie podłącza zasilacz UPS w celu przeprowadzenia testów i zadań diagnostycznych bezpośrednio za pomocą maszyny – wszystkie czynności są wykonywane w bezpieczny sposób.
Taka procedura rozwiązywania problemów jest równie skuteczna, jak w sytuacji, gdy pracownik techniczny zajmuje się sprzętem na miejscu.
Szybka interwencja
- Łatwe planowanie czynności.
- Bezpośredni dostęp zdalny do UPS w celu rozwiązania problemów.
Analiza problemów w czasie rzeczywistym
- Jednakowa skuteczność zdalnej diagnostyki i testów UPS oraz czynności wykonywanych na miejscu.
- Szybka analiza głównych przyczyn.
Możliwość korzystania z pomocy najlepszych ekspertów
- Zdalna opieka nad sprzętem sprawowana zdalnie przez specjalistów Socomec.
- Specjaliści przestrzegają takich samych rygorystycznych wymagań i norm jak podczas wizyt na miejscu.
Niższy koszt i ślad węglowy
- Oszczędność czasu.
- Bardziej ekonomiczne i ekologiczne rozwiązanie niż interwencja na miejscu.