Grupa SOCOMEC dostosowuje swoje procedury pracy

 

W następstwie rozporządzenia ministra zdrowia w sprawie ogłoszenia na terenie Polski stanu zagrożenia epidemicznego, SOCOMEC Polska dostosowała swoje działania do obecnej sytuacji.

 

Realizacja zamówień

Pracownicy Działu Realizacji Zamówień pracują zdalnie. Każdy z nich ma pełny dostęp do systemu ERP i rejestracja wpływających zamówień sprzedaży nie jest w żaden sposób ograniczona.

Dostawy zamówień mogą być w obecnych okolicznościach wydłużone, nie zawsze zależne bezpośrednio od nas.

Prosimy również o informowanie nas o wszelkich ograniczeniach w przyjmowaniu dostaw jak tylko się pojawią.

 

Dział Sprzedaży, Dział Wsparcia Techniczno-Projektowego

Inżynierowie Sprzedaży i Wsparcia Technicznego również pracują w trybie zdalnym. Są dostępni pod telefonami komórkowymi i pocztą elektroniczną.

Nie realizujemy żadnych wyjazdów służbowych.

 

Serwis

Nasi Inżynierowie i Technicy Serwisu są do Państwa dyspozycji. W ograniczonym stopniu realizujemy zamówienia na planowane, prewencyjne przeglądy.

W przypadkach pilnych, wynikających z umów serwisowych usługi są wykonywane według zobowiązań umownych po wcześniejszym potwierdzeniu z Klientem możliwości przyjazdu na obiekt.