Profesjonalne usługi i konserwacja

50-letnie doświadczenie w zapewnianiu krytycznego zasilania

Doświadczenie w zakresie projektowania, produkcji i konserwacji

Od roku 1968 firma Socomec opracowuje produkty i usługi, dzięki którym można zapewnić nieprzerwane zasilanie wysokiej jakości.

Specjaliści do Twojej dyspozycji

Nasz zespół ds. usług serwisowych składa się z wykwalifikowanych inżynierów, których zadaniem jest zapewnienie poprawnego działania Twoich systemów UPS.
Oferujemy obszerny pakiet usług serwisowych: uruchomienie, testowanie na obiekcie, prewencyjne wizyty konserwacyjne wykwalifikowanych pracowników, błyskawiczne naprawy na obiekcie, na wezwanie przez 24 godziny na dobę, oryginalne części zamienne, audyty jakości zasilania i wydajności energii, konsultacje, projektowanie i wdrażanie modyfikacji i modernizacji instalacji itd. Nasz zespół ds. usług serwisowych to niezawodny partner, który doradzi w kwestiach konserwacji sprzętu Socomec i pomoże rozwiązać wszelkie problemy zgodnie z bieżącymi standardami i procedurami ochrony środowiska.

Dostępność oryginalnych części zamiennych

Prowadzimy magazyn oryginalnych części zamiennych i podzespołów, dzięki czemu możemy zagwarantować, iż uszkodzone urządzenie będzie szybko naprawione i działało tak jak nowe.

Szacunek dla środowiska naturalnego

Jako producent jesteśmy zobowiązani do ochrony środowiska i aktywnego uczestnictwa w rozwoju ustawodawstwa i norm związanych z tym zagadnieniem. Dzięki temu gwarantujemy zgodność naszych produktów z regulacjami prawnymi dotyczącymi utylizacji i recyklingu zużytych podzespołów.

 

Nasza specjalistyczna wiedza jest wykorzystywana do optymalizacji sprawności urządzeń niskonapięciowych w czasie ich całego okresu eksploatacji.

appli_739_a.jpg  Profilaktyka i serwis naprawczy
appli_738_a.jpg Pomiar i analiza
appli_737_a.jpg Optymalizacja
corpo_437_a.jpg  Konsultacja, wdrożenie i szkolenie
corpo_351_a.jpg  Laboratorium badawcze
      
      
      
      

 

Najważniejsze dane

Ponad 370 ekspertów Socomec wspieranych przez 175 inżynierów i techników pracujących u naszych dystrybutorów, dostosowuje rozwiązania do konkretnych potrzeb klientów.
 
Naszą firmę tworzy:
  • 10 oddziałów we Francji,
  • 12 oddziałów europejskich,
  • 8 oddziałów azjatyckich,
  • przedstawiciele w ponad 70 krajach.
  carte-063-d-4ba.jpg (Maintenance & professional services)
             
             

   Usługi serwisowe na obiekcie

  

   Bezpośrednia linia wsparcia technicznego

  

   Wiedza poświadczona certyfikatami

  • 55000 czynności serwisowych rocznie (głównie wizyty profilaktyczne).
  • 98% zgodność z zakładanym poziomem usług.
  
  • Mówimy w ponad 20 językach.
  • 3 zaawansowane centra wsparcia technicznego.
  • Rocznie przyjmujemy ponad 100000 zgłoszeń telefonicznych.
  
  • 4500 godzin zorganizowanych szkoleń technicznych rocznie (w zakresie produktu, metodologii i bezpieczeństwa).
on-site-service.jpg (Maintenance & professional services)    techn-holtine-network.jpg (Maintenance & professional services)    certified-expertise.jpg (Maintenance & professional services)